FMCG Marketing Summit

Autor: Tomislav Radić
Objavljeno: 15.5.2021. 10:00:58
FMCG Marketing Summit

Foto: Plakat

FMCG Marketing Summit on line  18. 5. 2021. U fokusu su  EMOCIJA. VRIJEME. ODRŽIVOST.



FMCG Marketing Summit (Fast-moving consumer goods-industrija robe široke potrošnje) okupit će on line  18. 5. 2021. stručnjake: Jan de Jong(Webpower Adria | CROP | DNA Croatia), Mladen Kožić (Gfk), Nikola Žinić (Bruketa&Žinic&Grey), Irena Smiljanić (Mondelēz International), Eva Kráľová (eMarketing Systems AG, Emarsys is part of SAP®), Dragan Munjiza (Lonia i Adriatic Temporary Management udruga), Marin Mrša (Peekator), Miranda Mladin (Atlantic Grupa) i Neb Chupin (Hermes International d.o.o.). 


Nikola Žinić,  Co-Chairman&Chief Creative Officer u Bruketa&Žinic&Greyju će  pokazati perspektivu uspješne višestruko nagrađivane reklamne agencije.Svijet je jako bučan, a vi ga svejedno morate nekako nadglasati. Pitanje je kako. U svojem ću predavanju pokušati sažeti principe kojima se vodimo u Agenciji kako bismo brendove učinili relevantnima. Nadam se da ću nekoga inspirirati, naglasio je Žinić.


U fokusu su  EMOCIJA. VRIJEME. ODRŽIVOST., a kako bi se to pobliže prikazalo, pobrinut će se Irena Smiljanić, Corporate and Government Affairs Manager, EAM iz Mondelēz Internationala. Na FMCG Marketing Summitu s ponosom ću govoriti o našoj strategiji Snacking made right, našim programima održive proizvodnje kakaa i pšenice, podijelit ću vlastita iskustva iz programa, kao i o commitmentu naše kompanije za odgovorno poslovanje, kao i well being programu, koji je jedna od aktualnih tema širom svijeta, najavila je svoju temu Irena Smiljanić.

Na konferenciju dolazi i Jan De Jong,Co-founder Webpower Adria | CROP | DNA Croatia, poznat po svojoj inicijativi kojom je Hrvatska postala prva zemlja na svijetu koja je službeno pozdravila digitalne nomade dajući im 12-mjesečnu dozvolu boravka. Kao dječak uvijek sam se želio preseliti u SAD kako bih živio američki san. Završio sam u Hrvatskoj gdje #LivingTheCroatianDream. Tamo gdje mnogi vide probleme u Hrvatskoj, istinski poduzetnici vide prilike, pojašnjava Jan predstavljajući svoje predavanje pod nazivom #LivingTheCroatianDream.

O  #FigitalniMarketinškiSvibanj više informacija na službenoj web stranici i na društvenim mrežama konferencije: Facebook i LinkedIn.


Vezane vijesti
Ažurirano: 9.9.2023. 13:05:58

Create Account