"Pink Ribbon" projekt za udrugu P.I.N.K. life

Autor: Tomislav Radić
Objavljeno: 2.10.2020. 21:50:54
 "Pink Ribbon" projekt za udrugu P.I.N.K. life

Foto: PR

Na  press konferenciji u Verde brunch & caffu u Zagrebu , predstavnici dm-a, udruge P.I.N.K. life, te lifestyle tjednika Story predstavili su aktivnosti za mjesec listopad  za  prikupljanje sredstva za kupovinu histeroskopa za Petrovu bolnicu i za daljnje aktivnosti  udruge P.I.N.K. life. 



U projekt se mogu  uključiti  građani koji kupovinom određenih proizvoda pridonose sakupljanju sredstava za rad Udruge. Tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem zemlje nudit  će se posebno označene proizvodi a za svaki prodani proizvod dm će donirati jednu kunu.


Tako će dm sudjelovati s odabranim proizvodima dm marki Alverde i Balea, a projektu će se pridružiti i dm-ovi partneri Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen.


Što ovaj projekt znači za Udrugu izjavila je predsjednica udruge Nives Moric:  "Projekt je od velike važnosti jer kroz njega generiramo sredstva potrebna za opremanje bolnica i daljnji rad udruge tako da konkretno pomažemo oboljele žene i muškarce. Listopad je mjesec prevencije karcinoma dojke i udruga P.I.N.K.life ima pojačane aktivnosti u promociji i poticanju svijesti važnosti redovitih preventivnih pregleda."


O projektu i uspjehu koji su polučili prošle godine kada su opremili onkološki odjel dubrovačke opće bolnice, te da su se  odazvali i ove godine,govorio je  menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u, Ivan Horvat: "Odluka je bila poprilično jednostavna, priključiti se i ove godine Storyju i udruzi P.I.N.K. life i obojati listopad u rozo. Odaziv je ove godine još bolji i zbog toga smo jako sretni.  "


Zrinka Rendić Miočević, dr. med., specijalist radioterapije i onkologije te Zrinka Verzotti, dr. med., specijalist psihijatar,  govorile su na press konferenciji o preprekama s kojima se svakodnevno nose oboljele žene, kao i o važnosti psihološkog aspekta.  "Sve smo bolji u dijagnostici jer tumore otkrivamo sve ranije, a uz to imamo i sve bolje terapijske metode. No, ne možemo poreći da svake godine broj oboljelih žena raste. To znači da žene ne paze dovoljno na vlastito zdravlje i na rizike koji utječu na pojavu raka dojke. Jako je bitno educirati stanovništvo da paze na zdravlje", rekla je Zrinka Rendić Miočević.


Magazin Story je već prije 9 godina počeo projekte osvještavanja i potrebe za edukacijom u prevenciji i borbi za čuvanje zdravlja dojki.  "Iznimno smo ponosni  što smo prvi lifestyle tjednik koji je pokrenuo ovakav tip društveno odgovorne akcije. Pomicali smo granice tematskim naslovnicama, a pogotovo onom pokojne Ivane Popović koja je pokazala svoje ožiljke od operacije. Čini nas sretnima što smo uspjeli otići i korak dalje kroz suradnju s dm-om te tako skupiti znatna financijska sredstva potrebna za rad Udruge kao i daljnja opremanja bolnica", izjavila je Iva Leko, brand managerica magazina Story.


Osim dijela Pink Ribbon projekta koji je vezan za dm-ova prodajna mjesta, 10. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu održat će se zabavno edukativni program  no u manjem obujmu nego je to bilo prošlih godina zbog postojećih epidemioloških mjera, zbog kojih su i  reviju žena članica Udruge ove godine dislocirali na  krov Hitne pomoći u Radničkoj ulici, a ta revija moći će se izravno pratiti  10. listopada na portalu Story.hr.


Vezane vijesti
Ažurirano: 21.3.2024. 18:22:12

Create Account