Foto: HTZ
Hrvatska odlično kotira na tržištu pokazuju i podaci TUI-ja, u čijim je programima naša zemlja vodeća auto-destinacija po ostvarenim rezervacijama u dosadašnjem dijelu siječnja s rastom od 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Hrvatska turistička zajednica predstavlja ponudu hrvatskog turizma na glavnom i najvažnijem turističkom sajmu na tržištu Austrije, na sajmu Ferien Messe, koji se od 16. do 19. siječnja održava u Beču. Uz HTZ kao glavnog izlagača, svoju ponudu predstavlja i 24 suizlagača među kojima su regionalne i lokalne turističke zajednice.
Već prvog dana sajma održane su konferencije za medije glavnih organizatora putovanja i prodavača turističkih aranžmana kao što su TUI Austria i Ruefa Reizen.
„Prema raspoloživim podacima i prognozama, odnosno na temelju informacija od partnera očekuje nas jedna dinamična godina u kojoj će intenzitet putovanja Austrijanaca biti na vrlo visokoj razini. Konkurencija na tržištu je izrazito velika, a prilikom donošenja odluke o odmorišnoj destinaciji Austrijanci će veliku pažnju posvetiti cijenama aranžmana s posebnim naglaskom na cijene i ponudu u samim destinacijama. Za Hrvatsku je ključno zadržavanje kvalitete proizvoda i usluga, a unatoč velikoj konkurenciji i izazovima veseli nas činjenica da je Hrvatska i dalje jedna od najtraženijih odmorišnih destinacija na tržištu Austrije", izjavio je Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, nadodavši kako su tijekom prvog dana na štandu održani sastanci s partnerima TUI, Springer Reisen, Gruber Reisen i Lidl Reisen te s brojnim medijima.
Prema najnovijim informacijama i prognozama, intenzitet putovanja Austrijanaca u 2025. godini i dalje ostaje na visokoj razini od 89%. Da Hrvatska odlično kotira na tržištu pokazuju i podaci TUI-ja, u čijim je programima naša zemlja vodeća auto-destinacija po ostvarenim rezervacijama u dosadašnjem dijelu siječnja s rastom od 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Samo TUI Austrija lani je u Hrvatsku doveo 20 tisuća gostiju, a ove godine planiraju više od 22 tisuće.
Tu su i podaci Ruefa Reisekompas 2025. prema kojima će Austrijanci u ovoj godini u prosjeku na odmoru u nekoj od destinacija boraviti 19 dana, a planiraju i nešto veću potrošnju u odnosu na prošlu godinu. Najtraženije europske inozemne odmorišne destinacije u 2025. godini na tržištu Austrije su Italija (35%), Hrvatska (27%) te Njemačka (18%). Austrijanci su u našoj zemlji u prošloj godini ostvarili 8,2 milijuna noćenja, čime je ovo tržište zauzelo treće mjesto top tržišta s kojih smo realizirali najveći turistički promet, odmah iza vodećih Njemačke i Slovenije.