Mlade Sesvećanke u dramatičnoj završnici u Pločama otele bod Dalmatinki

Autor: Borko Samec
Objavljeno: 8.10.2023. 10:07:22
Mlade Sesvećanke  u dramatičnoj završnici u Pločama otele bod Dalmatinki

Foto: HRS

U 5. kolu Prve hrvatske rukometne lige za žene u Pločama Dalmatinka - Sesvete 28:28 (14:13).



Mlada ekipa Sesveta od kojih prvu seniorsku ekipu većinom čine juniorke i kadetkinje na gostovanju u Pločama iznenadile su Dalmatinku, ekipu iz vrha poretka.


Gošće su od početka do kraja imale svoj ujednačen ritam, bez previše uspona i padova i to se pokazalo kao odlična taktika. Prvi dio bio je vrlo izjednačen. Na početku je vodila domaća ekipa pa je zatim prednost otišla na stranu gošći. Na kraju je Dalmatinka pogotkom u posljednjim sekundama na predah odijela minimalnu prednost 14:13.


Otvorio je sastav iz Ploča drugi dio s tri pogotka u nizu i činilo se da će Sesvete teško do uspjeha. No, Sesvećanke nisu posustale, naprotiv, ni kada su bile u minusu od pet pogodaka (21:16) nisu gubile nadu. I konačno, od 42. do 48. minute uspjele su povezati četiri pogotka za redom i stići do izjednačenja 24:24. Dalmatinka je četiri minute prije kraja bila na plus dva 27:25, ali ni to nije obeshrabrilo samouvjerene gošće. Dvije i pol minute prije kraja izjednačile su na 28:28 i to su uspjele održati do kraja.


Najbolja u redovima Sesveta i junakinja utakmice bila je Lana Jurina s 11 pogodaka iz 11 pokušaja.


Sesvete: Veronika Mamić 4, Lucija Rezo, Lea Krznar 10; Tina Würth, Magali Lujić 6, Nika Peričić 1, Petra Krezo Magdalena Janković Miloš, Lucija Krezo 3, Nika Gavrilović 3, Anamaria Puđa 1, Lara Zovko 2, Ana-Marija Bikić 1 i Lana Jurina 11 (4)

Trener: Nikola Škorić




Izvor podataka i grafike: Hrvatski rukometni savez

Vezane vijesti
Ažurirano: 18.2.2024. 16:02:24

U Sesvetskoj Sopnici treba:

Slušati Grad i  prenamijeniti postojeći društveni dom u vrtić
Srušiti staru zgradu i izgraditi novi objekt  vrtića i društvenog doma
Ne raditi ništa, ostaviti stvari kakve sada jesu
Odseliti se u inozemstvo
Nisam upućen, ne znam o čemu se radi
( glasajte da biste vidjeli rezultate )

Create Account