Foto: Grad Zagreb
Druga faza produžetka Branimirove počinje ustvari s gradnjom treće dionice od Ančićeve do Varaždinske, a istovremeno krajem naredne godine mogla bi započeti izgradnja Kolakove.
Na jučerašnjoj konferenciji za novinare posvećenoj gradskoj prometnoj infrastrukturi, gradonačelnik Tomašević posebno je naglasio nastavak radova na produžetku Branimirove i početak ostvarenja projekta produžetka Kolakove čime bi se, kako je rekao, značajno rasteretio promet kroz središte Sesveta, ai i većim dijelom gradskoga istoka.
Podsjetio je da je izgrađena prva faza produžetka Branimirove od Zagrebačke do Brestovečke čija je vrijednost 4,5 milijuna eura. Najavio je i nastavak radova na Branimirovoj već narednog proljeća i to izgradnjom treće faze od Ulice Ivana Ančića do Varaždinske u vrijednosti cca 4 milijuna eura.
Što se tiče druge faze od Brestovečke do Ulice Ivana Ančića trenutno je u izradi glavni i izvedbeni projekti, a javni natječaj za izvođača radova očekuje se početkom naredne godine. vrijednost druge faze procjenjuje se na 11 milijuna eura i uključuje izgradnju vijadukta preko doline Vuger potoka i Kašinske ulice.
Tomašević je također istaknuo da će rasterećenje prometa na istoku grada doći tek kada se u potpunosti izgradi produžetak Kolakove koja bi trebala spojiti Dankovečku i Branimirovu. Kolakova će se graditi u dvije faze, od Dankovečke do Ulice Klin u prvoj fazi, a druga će faza biti od Klina do Branimirove. Cjelokupna vrijednost izgradnje produžetka Kolakove procjenjena je na 25 milijuna eura. Dobra je vijest da je u tijeku izrada glavog i izvedbenih projekata, a nabava za izvođača radova počinje već početkom naredne godine.
Tomašević je posebno istaknuo da će Branimirova i Kolakova kad u potpunosti budu završene činiti svjevrsnu sjevernu ozbilaznicu Sesveta i Dubrave u dužini od gotovo 7 kilometara i značajno bi trebala rasteretiti ne samo središte Sesveta, nego i ZAgrebačku odnosno Aveniju Dubrava, ali isto tako i Slavonsku na koju se danas prelijeva značajan dio prometa iz Sesveta.
Ova bi buduća dionica značajno trebala pomoći i putnicima u prometu koji svakodnevno i sjevernih općina i gradova prolaze kroz Sesvete na putu prema gradskom središtu ili zapadu.