Foto: Grad Zagreb
Sve gradske obrazovne institucije koje su stradale u potresu, te one koje su im potom pružile smještaj, dobile su zahvalu u obliku Nagrade Grada Zagreba.
Podsjetimo se tog ružnog i strašnog trenutka kad se u nedjelju, 22. ožujka 2020. godine u 6,24 dogodio zagrebački potres koji je magnitudom od 5,5 Richtera oštetio mnoge građevine, među kojima su bile i škole. Na području Sesveta najteže je stradala škola u Vugrovcu, te s crvenom naljepnicom i opasnošću od urušavanja više nije bilo moguće u njoj izvoditi nastavu. Dio učenika preseljen je u ostale zgrade iste škole u Kašini, Prekrvšju i Planini Donjoj, no značajni dio osobito viših razreda morao je nekamo drugdje.
Tog je trenutka u pomoć priskočila škola Iver, te je ravnateljica Katarina Rajković ponudila ravnatelju Vladimiru Vugeru smještaj dijela učenika u svoju školu.
Ovih nas je dana ravnateljica OŠ Iver Katarina Rajković informirala o nedavnoj zahvali koja je uručena školama kao posljedica njihovih solidarnih aktivnosti nakon potresa.
"Bilo je to vrlo izazovno vrijeme, podsjetimo, i vrijeme intenzivne pandemije Covida 19. Dvije školske ustanove sada su radile u jednog zgradi u dvije smjene. No sve smo to uspjeli provesti na što sam osobito ponosna, također zahvaljujem i ravnatelju Vugru na razumijevanju, te smatram da smo u tim trenucima doista učinili sve što se moglo učiniti kako bi nastava protekla u što boljem ozračju, te smatram da su sve ove škole koje su sudjelovale u toj akciji doista zalužile ovu nagradu", rekla nam je ravnateljica Rajković.
Mi čestitamo i školi Iver i školi Vugrovec - Kašina na nagradi, te prenosimo službeno obrazloženje Skupštine Grada Zagreba.
OBRAZLOŽENJE GRADSKE SKUPŠTINE
"25 odgojno-obrazovnih ustanova - škola, domova i učilišta, u duhu zajedništva i solidarnosti, ponudilo je svoje prostore i resurse za nastavak odgojno-obrazovnog rada pet osnovnoškolskih i osam srednjoškolskih ustanova oštećenih u potresu u ožujku 2020., za ukupno 6094 učenika i 80 korisnika Učeničkog doma Ante Brune Bušića.
Zajednice u školama domaćinima pokazale su solidarnost i velikodušnost kada je bilo najpotrebnije iako su se i same suočavale s posljedicama potresa. Za vrijeme obnove gotovo sve su škole domaćini morale organizirati nastavu u dvije smjene umjesto u jednoj. Aktivnosti koje su se prije organizirale bez problema sada su morale koordinirati dvije školske zajednice. Sve se ovo događalo u kontekstu pandemije COVID-19 koja je dodatno otežala i koordinaciju škola i izvođenje nastave. Stoga su sve škole od resornog ministarstva zatražile i dobile suglasnost za skraćenje nastavnog sata na 40 minuta, što je nametnulo nove pedagoške i organizacijske izazove koje su sve škole uspješno prebrodile.
Učenici, roditelji, djelatnici i ravnatelji škola uložili su izniman trud, pokazali su solidarnost i spremnost na suradnju i prilagodbu novim uvjetima rada te je s gostujućim školama ostvarena kvalitetna suradnja u organizaciji aktivnosti važnih za održavanje kvalitete učenja i poučavanja te obrazovnog sustava u cjelini."
Ravnatelji zahvaljuju svim učenicima, roditeljima i djelatnicima na predanom radu, strpljenju i empatiji tijekom dvije godine domaćinstva