Kampanja SOS Dječjeg sela Hrvatska "Ponosi se sobom"

Autor: Marina Mađerić
Objavljeno: 17.5.2017. 17:01:51
Kampanja SOS Dječjeg sela Hrvatska "Ponosi se sobom"

Foto: HINA/ Lana SLIVAR DOMINIĆ/ lsd

Povodom obilježavanja 25 godina postojanja, udruga SOS Dječje selo Hrvatska pokrenula je u srijedu kampanju "Ponosi se sobom" putem koje želi prikazati rezultate svog rada svjedočanstvima ljudi koji su tamo odrasli, te poslati poruku da se svatko od nas treba ponositi sam sa sobom, kao i svojom sobom, koja je, napominju, važan dio odrastanja.


"Nije bitno je li ta soba bila samo tvoja ili su u njoj još boravili brat ili sestra, čeka li te još  ili u nju navratiš u sjećanja. Važno je kako te mjesto odredilo kao osoba", poručuju iz te humanitarne udruge koja se već 25 godina brine se za djecu bez roditelja i roditeljske skrbi.

Zaštitna lica kampanje su mladi, uspješni i samostalni ljudi odrasli u sobama SOS Dječjih sela Ladimirevci i Lekenik - Marija, Ivan, Nensi, Daliborka, Marko i Anita, a njihova svjedočanstva o odrastanju u Dječjem selu moguće je pročitati na internetskim stranicama ponosisesobom.sos-dsh.hr.

"Kampanjom smo okupili mlade i uspješne ljude koji su ponos našeg rada i djelovanja", kazala je na konferenciji za novinare nacionalna direktorica Višnja Tuškan-Krupić. Navela je da udruga trenutno skrbi o 240 djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi, a cilj im je, kaže, pružiti svakom djetetu mogućnost odrastanja u obiteljskom okruženju. "Upravo obiteljski tip skrbi ono je što našu udrugu čini specifičnim oblikom alternativne skrbi", naglasila je.


Podsjetivši da udruga SOS Dječje selo Hrvatska od 1992. djeluje kao ravnopravan član SOS Kinderdorf Internationala, najveće svjetske nevladine organizacije za brigu o djeci i mladima, predsjednica udruge Mariza Katavić istaknula je da je njihova misija stvaranje obitelji za nezbrinutu djecu te pomaganje da oblikuju svoju budućnost i sudjeluju u razvoju lokalnih zajednica kojoj pripadaju.

"Dokaz da to uspješno radimo punih 25 godina su ovi mladi ljudi koji su ponosno podijelili svoje priče o uspjehu", kazala je.

"Cilj kampanje je poslati poruku da se svi trebaju ponositi sa četiri zida iz kojih su krenuli i biti ponosni na osobu kakvom su postali, baš zbog tog mjesta", istaknula je Ana Pogačić iz Imago Ogilvy reklamne agencije, koja je zaslužna za idejno-kreativno rješenje kampanje.


(Hina)


Create Account