Foto: Plakat
Cilj je educirati djecu verbalizirati emocije uz pomoć glazbe, opisati situacije u kojima se određene emocije javljaju, podučiti djecu koristiti glazbu u svrhu izražavanja emocija.
Radionica za roditelje na temu „Glazbeni odgoj – kako koristiti glazbene aktivnosti u odgoju djece za poticanje socioemocionalnih vještina“. Cilj je istaknuti važnosti glazbenog odgoja, potencijalnih prepreka i izazova u formalnom i neformalnom glazbenom obrazovanju te osvijestiti pozitivne ishode glazbene edukacije na sve aspekte ljudskog funkcioniranja, a posebno na mentalno zdravlje.
Radionica za djecu na temu „Malci muzikalci“ – provođenje glazbenih aktivnosti važnih za poticanje socioemocionalnih vještina kod djece, prorada i imenovanje primarnih emocija. Cilj je educirati djecu verbalizirati emocije uz pomoć glazbe, opisati situacije u kojima se određene emocije javljaju, podučiti djecu koristiti glazbu u svrhu izražavanja emocija (neovisno o glazbenom obrazovanju).
Obje radionice zajedno će biti održane u prostoriji Polivalentne dvorane Gimnazije Sesvete večeras od 18,30.
O predavačici:
Marija Granić je magistra psihologije u udruzi Pragma gdje se bavi promicanjem, unaprjeđivanjem i zaštitom ljudskih prava, odgojem i obrazovanjem, zaštitom mentalnog zdravlja i prevencijom ovisnosti te individualnim psihološkim savjetovanjem mladih, roditelja i odraslih. Od 2017. godine obrađuje psihološke teme na portalu Kreni zdravo, a od 2021. predaje psihološke predmete u Ustanovi za cjeloživotno učenje Magistra. Završila je početni stupanj psihoterapijskog pravca Transakcijska analiza te prvi stupanj Kognitivno-bihevioralne psihoterapije. Zahvaljujući desetogodišnjem glazbenom obrazovanju, stekla je struku glazbenika teoretičara uz klavir kao glavni instrument, a uz to svira i gitaru. Provodi glazbeno-psihološke radionice za djecu s ciljem poticanja razvoja socioemocionalnih vještina kroz glazbene igre. Rekreativno se bavi plesom, a nekoliko godina je bila aktivna kao sportaš natjecatelj u sportskom plesu. Područja interesa su joj razvojna i kognitivna psihologija, psihologija glazbe i psihologija sporta, a titulu je obranila diplomskim radom na temu „Povezanost glazbenih preferencija i učestalosti slušanja glazbe s dobrobiti i stresom“.